Dag dag - zwaai zwaai - bye bye !! - Reisverslag uit Horst, Nederland van Zita Janssen - WaarBenJij.nu Dag dag - zwaai zwaai - bye bye !! - Reisverslag uit Horst, Nederland van Zita Janssen - WaarBenJij.nu

Dag dag - zwaai zwaai - bye bye !!

Blijf op de hoogte en volg Zita

24 November 2013 | Nederland, Horst

Mijn laatste avondje voor vertrek is inmiddels een feit (althans dat hoop ik dan) ;-) Na wat stress hier en daar, gaat het avontuur nu toch echt beginnen. Met een beetje een dubbel gevoel weliswaar, maar zodra ik morgen door de douane ben kan ik alle emotie even van me afschudden. Zoals Fannie zou zeggen; HELLL YEAHH!

Ik vlieg morgen om 14.40 u vanuit Schiphol naar Dubai waar ik mijn eerste overstap zal hebben. Vanuit Dubai vlieg ik door naar Singapore waar ik een nachtje verblijf om vervolgens 'fris en fruitig' weer door te vliegen naar Sydney. Dan mag ik toch eindelijk zingen 'we zijn er bijna.... we zijn er bijnnnaa.. ' Auckland, I'm coming!!!!

Ik wil in ieders geval iedereen bedanken voor de mooie wensen, gelukspoppetjes, handjes, zoentjes, knuffels, traantjes, smsjes, mailtjes, berichtjes, whatsappjes, telefoontjes, kaartjes, briefjes, drankjes, snoepjes, cadeautjes, foto's... etc. Jullie zullen spoedig van me horen als ik mijn eerste passen op Nieuw-Zeelandse grond heb gezet.

Fijne kerstdagen en een goede jaarwisseling met vele oliebollen en drankjes toegewenst, 'enne sjoene vasteloavund' voor onze carnavalvierders en succes met paaseieren zoeken !

Tot over een half jaar.

Veel liefs
Zita

  • 24 November 2013 - 20:02

    Kirsten:

    Heey Zita,

    Een hele goede reis gewenst en GENIET ervan, voor je het weet zet je weer voeten op Nederlandse bodem en ben je een hele ervaring rijker!

    Groetjes Kirsten

  • 24 November 2013 - 23:58

    Moeders:

    Nog 1 nachtje slapen......

  • 25 November 2013 - 05:31

    Riek Jan:

    Hoi Zita.
    Vandaag is de grote dag.
    Een prettige vlucht en een geweldige vakantie.
    Je bent zeker en vast ondersteboven van Nieuw-Zeeland.
    We gaan je zeker volgen.

    Veel liefs
    Riek Jan.

  • 25 November 2013 - 09:30

    Miek.:

    Ha Zita.

    Hè, hè, eindelijk is het zover. Een hele goede reis, en geniet ervan. Zoals ik al zei, ik ga je volgen.

    Knuf Miek.

  • 25 November 2013 - 10:13

    Herbert:

    Ha die Zita,

    Nu ik dit typ, ben jij al op weg naar Schiphol. Heel veel plezier namens ons allemaal. We gaan je volgen.

    Hoje...Herbert

  • 25 November 2013 - 10:22

    Bernie:

    Hee!
    Super veel plezier toegewenst en maak er wat moois van daar he! Op naar het avontuur!
    x

  • 25 November 2013 - 11:04

    Eline :

    Gisteren ook al via Thijs veel plezier gewenst, bij deze nog een keer. Heel veel plezier in nieuw zeeland. Geniet van het avontuur en een goede reis!

    groetjes,
    Eline

  • 25 November 2013 - 13:18

    Thea:

    Een fantastische, leerzame, zinvolle, geweldige reis met daarin alles wat jij je wenst!
    Dikke kus
    Thea

  • 25 November 2013 - 13:53

    Suzan:

    Ha Zita,geniet volop!go with the flow,heeeeeel veel plezier!Gr Suzan

  • 25 November 2013 - 22:38

    Monique:

    Veul plezeer Zita,
    Ich volg dich oppe voot.

  • 26 November 2013 - 23:10

    Eef & Roy:

    Geniet met volle teugen!!! Dikke zoen!

  • 27 November 2013 - 00:57

    Gert:

    There you gooooo girllllllll
    Gewoon genieten!!!!!!!!!!
    Heel veel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    XXXXXXXXXXXXXXXXGERT

  • 28 November 2013 - 15:20

    Plien:

    Je foto's op facebook spreken voor zich! Maar om nog maar een keer
    te zeggen : HEEL VEEL PLEZIER!! Xxxxxxxxxx

  • 03 December 2013 - 15:17

    Piet Janssen:

    Zita,
    Zo juist je eerst bericht vanuit Horst gelezen. Het lijkt me allemaal heel spannend te worden. Ik hoop dat je een heel mooie tijd tegemoet mag gaan en geniet van alles. Je zult wel heel veel nieuwe ervaringen op doen in een land met andere mensen en gewoonten. Ik wens je een goede start toe vanuit een zonnig maar vooral stoffig Addis Abeba. Groeten Piet.

  • 06 December 2013 - 09:51

    Joris En Miranda:

    Zita veel plezier in Nieuw-Zeeland. Geniet ervan!!!!
    Joris en Miranda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zita

Actief sinds 28 Aug. 2012
Verslag gelezen: 585
Totaal aantal bezoekers 18011

Voorgaande reizen:

25 November 2013 - 25 Mei 2014

Work&Travel @Nieuw-Zeeland

26 September 2012 - 25 Januari 2013

Zita in Italy, Torino!

Landen bezocht: