Back to 'normal' - Reisverslag uit Turijn, Italië van Zita Janssen - WaarBenJij.nu Back to 'normal' - Reisverslag uit Turijn, Italië van Zita Janssen - WaarBenJij.nu

Back to 'normal'

Blijf op de hoogte en volg Zita

27 November 2012 | Italië, Turijn

Na een aantal weken weer terug te zijn in het mooie Turijn, lijkt alles weer zo normaal. Maar nog steeds denk ik, als ik oma naast me op het nachtkastje zie staan, even terug aan toen. Wat gaat de tijd toch snel. En steeds word ik herinnert aan het zinnetje: 'times flies when you're having fun'.

Helaas gaat niet alles van zijn leien dakje. Om even terug te komen op mijn Goeden Tijden Slechte Tijden moment op Facebook: "AAAAAAHAHHHH @$!?/!/@+#!©\€<.... Nog even hoor en dan.... Spring ik uit mijn vel!! Grrr......." Het positieve nieuws dat ik jullie na deze cliffhanger eindelijk kan vertellen, ik heb een nieuw appartement (JAWEL, EINDELIJK!)
Sommige zullen nu dan wel denken,?? Huh, heb ik iets gemist.. Tja, voor de ANTI GTST-ers onder ons.. Ja je hebt wat gemist ;) Om het kort en bondig te houden: een appartement midden in het centrum is niet wat het lijkt. 5 meiden van 22/23 jaar en dan één man van 47. Nu snap ik ook waarom hij alleen maar vrouwen in het appartement wilden. Al helemaal als je weet dat deze man een 'relatie' heeft met een van de meiden. Alleen jammer dat ze niet inziet dat hij haar ergens anders voor gebruikt. Nou.. voor mij was de maat vol. Al helemaal als hij denkt iets met mij te kunnen, IK DACHT HET NIET MENEER! Deze man is niet te vertrouwen helaas. Nu maar hopen dat ik mijn €400 euro terug krijg die ik vooraf betaald heb. Mijn collega's in het bedrijf willen anders naar de politie stappen...
---------------------CLIFFHANGER-------------------------
WORDT VERVOLGD......
Nu nog een paar daagjes volhouden!

Oké genoeg over deze negatieve man.....
POSITIEVE DINGEN:
'Er komt visite, visite. Wat zullen we genieten. We wachten op de gast die straks zal komen. Ik ben wel zenuwachtig. Je doet ook wat krampachtig. Strakjes gaat de deurbel .. Oo wat spannend. Is er nog wel koffie. Zijn er broodjes kaas besteld? Ga jij vast bij de deur staan..Nou er is nog niet gebeld..Er komt visite, visite......Wat zullen we genieten. Maar wie er strakjes komt is de vraag' #TELEKIDS CARLO EN IRENE

Helaas is deze gast alweer vertrokken. Vorige week heb ik de dagen afgeteld totdat ze eindelijk toch in Turijn belandde. En dan gaat die tijd toch zo snel he! Bah bah. Kort maar krachtig zullen we maar zeggen! Het was super, he Fanneman?! ;) Na wat sightseeing, wijntjes, etentjes, shopping-wedstrijd, mannenwedstrijd?! ;), Torino by night en basiliek Superga bezoekje was het alweer voorbij. Zo snel gaat dat. Nu kan ik weer opnieuw aftellen tot 4 december. Dit jaar geen Sinterklaasje voor mij die op bezoek komt, maar gelukkig wel pap en mam. Eén groot feest dus... ;) En niet te vergeten onze Tante Gertje die op 14 december komt en mijn vriendinnetjes op 29 december om nieuwjaar te vieren.

Wat er de komende tijd nog voor andere dingen op de planning staat, weet ik nog niet precies. Misschien dat we een weekend de bergen in gaan om the snowboarden en heel misschien dat ik dit jaar kerst in Polen ga vieren. Nog even afwachten dus..
Onvoorstelbaar dat ik over 2 maanden alweer thuis ben. Ik moet er niet aan denken. Het voelt alsof ik pas net hier ben. Misschien ook omdat ik tussendoor terug ben geweest. Achja, ik zeg: PLUK DE DAG!!!!!!

Tot de volgende keer!

Saluti
Zita




Stefan rust zacht... Voor iedereen veel sterkte de komende tijd, ik zal aan jullie denken.

  • 27 November 2012 - 22:51

    Karin :

    Weer n berichtje van Zita!!:-) en met super goed nieuws, je nieuwe appartement!! Ik ben benieuwd! Tijd gaat idd super snel! Maar goed ook, kunnen we weer lkkr drankje doen binnenkort!:) maar eerst: carpe diem idd!! Geniet van je Italiaanse leventje daar! We'll keep in touch! Dikke kus!

  • 27 November 2012 - 22:57

    Kris:

    Hey zitaaaa!!

    Leuk om weer wat van je te lezen :)!!! Zo te horen heb je het goed naar je zin!!
    & Maar goed dat je uit dat appartement bent gegaan, getver wat n viezerik!!
    Zo te lezen krijg je ng veel bezoek, dat is wel fijn want dan heb je steeds iets om naar uit te kijken :).. Nog heel veel plezier en vooral genieten he!!!

    Kusjes en n dikke knuffel!

  • 27 November 2012 - 22:59

    Chris:

    Haa Pietje! Gij bent lekker bezig he? kerst in polen, met nieuwjaar vriendinnen over, weekendje de bergen in om te snowboarden?
    Super fijn dat je een nieuw appartement hebt, dat is echt een opluchting. Hopelijk is die super fijn!
    Geniet ervan en tot snel (want wij hier zijn wel blij als je terug bent! haha)
    XCK

  • 27 November 2012 - 23:56

    Eef :

    Ik begreep dat jullie het afgelopen weekend geen Italiaanse pizza.. echte pizza dus.. genuttigd hebben? Onvoorstelbaar! Wel een hoop andere dingen.. waaronder de Italiaanse Wijnen. Beter! Ik hoorde dat het een top weekend was (uit betrouwbare bron zojuist de niet gecensureerde versie gehoord.. ;-))
    Blijf genieten!
    Liefs Eef

  • 28 November 2012 - 08:15

    Miek:

    Ha Zita.

    Bah, wat een verhaal. Gelukkig ga je weg bij die vieze man.Wat gezellig, allemaal dat bezoek. Ben je ook nog een beetje aan het doen waar je voor daar bent!!!??? Wordt het daar niet te gezellig???? Nou meid, geniet maar lekker, hoor. Je hebt het verdiend. Ik wens je toch een hele fijne Sinterklaas, en geniet van al je bezoek.

    Groetjes, en een hele dikke knuf van mij.

  • 28 November 2012 - 09:06

    Suzanne:

    Ha die Zita,
    Pluk de dag! En daar ben je lekker mee bezig...
    goed zo, meid. Lekker genieten, daar gaat
    het om in het leven!
    En natuurlijk ga jij voor een lekkere frisse italiaanse
    hunk van 20 toch? (en geen belegen exemplaar van 47)
    Heel veel groetjes,ook van de jongens...
    Suzanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zita

Actief sinds 28 Aug. 2012
Verslag gelezen: 386
Totaal aantal bezoekers 18032

Voorgaande reizen:

25 November 2013 - 25 Mei 2014

Work&Travel @Nieuw-Zeeland

26 September 2012 - 25 Januari 2013

Zita in Italy, Torino!

Landen bezocht: