Zeg maar: Dag met het handje !! - Reisverslag uit Turijn, Italië van Zita Janssen - WaarBenJij.nu Zeg maar: Dag met het handje !! - Reisverslag uit Turijn, Italië van Zita Janssen - WaarBenJij.nu

Zeg maar: Dag met het handje !!

Blijf op de hoogte en volg Zita

23 Januari 2013 | Italië, Turijn

En dan is het alweer zo ver, mijn laatste reisverslag vanuit Turijn. Ja hoe zal ik het omschrijven.. Een rare emotie. Een mix van verdriet, tevredenheid, blijheid maar ook wel wat trots :) Heb ik toch mooi gedaan, vind ik zelf. Ook al is het niet allemaal zo gelopen als dat ik misschien gehoopt had, dit is een tijd die ik nooit zal vergeten. En nu sluit ik dat af, maar er komen ook vast weer andere hele mooie dingen voor in de plaats: familie, vrienden en het vertrouwde (maar toch wat saaie) Horst ;)... en natuurlijk het afstuderen dat er aan zit te komen.
En nu zit hier dit verhaal te typen en begint het te regenen. Iets dat ik misschien maanden niet gezien heb??? Ach, ze voelen vast met me mee daar boven..

Helaas heb ik mijn stage niet zo af kunnen sluiten als dat ik gewild had. 2 weken langer stage, maar voor mijn gevoel eigenlijk helemaal niet. De eerste 3 dagen was ik niet zo lekker, de donderdag en vrijdag wel gewerkt en afgelopen week helemaal niet gewerkt omdat mijn stagebegeleidster ziek was. Wel heb ik op het bedrijf aan mijn stageverslag gewerkt dat ik komende week in moet leveren. Ben wel nuttig geweest, maar niet hoe ik het graag gezien zou hebben. Ach ja, overmacht zullen we het maar noemen. Ben wel blij dat ik dit nu afgesloten heb, was toch niet helemaal mijn ding. Maar daar zijn stages ook voor, om er achter te komen of het wat is of niet. Voor mij in ieders geval niet.

De laatste weken heb ik volop genoten. Feestjes hier, feestjes daar, afronden van stage, etentjes, drankjes... en dat met al mijn lieven mensen om me heen. Afgelopen vrijdag hebben een vriendin en ik een klein afscheidsfeestje gehouden. Een leuke avond was het zeker, ondanks dat het haar laatst avond was. Veel studies zijn nu ook klaar hier en er gaan er ook stiekem veel naar huis. En laat mij dan maar een van de eerste zijn, hoef ik ook maar 1x afscheid te nemen !!! :)

Mijn koffer staat alweer in de kamer. Weliswaar nog leeg, maar daar zal de komende dagen wel verandering in komen , helaas. Ik heb ook al een lijstje gemaakt wat ik allemaal hier kan en ga laten. Kan er niets aan doen, maar ik ben en blijf een vrouw.. dus ja, té veel gekocht. Je kunt er toch ook niet omheen in een land als Italië? En dan weegt kleding nog niet zo heel veel, maar als je 4 paar schoenen koopt tjaa... dan kom ik nog wel aan het zweten. Plan B: opsturen naar huis, Plan C: mijn lieve vriendinnetje aankijken die al haar ticket geboekt heeft om naar mij te komen in april ;)... Laten we maar zeggen, alles komt goed !!! :)

Wel, tot snel mijn beste lezers ;) Want nu duurt het echt niet zo heel lang meer.. Nog 22 uur en 2 dagen!!!!!!!!!!!!!!!!!

Willen jullie a.u.b. de sneeuwschuivers en sneeuwscheppen binnen laten staan zodat ik ook nog van de sneeuw kan genieten??? Goede voornemens: denk een beetje aan je medemens ;) Bij deze..

We zeen os!!! ALAAF


Ciao ragazzi
Zita

  • 23 Januari 2013 - 14:11

    Eef:

    Jaja, nu is het echte aftellen begonnen.. terug naar de roots - het mooie Limburg!
    Geniet nog van de laatste dagen daar. Als ik het goed begrijp heb je je stage al afgesloten en ben je nu dus vrij? Genieten van elke minuut dus.
    Alvast een goede reis en tot zaterdag!

    Liefs, Eef

  • 23 Januari 2013 - 16:10

    Karin:

    Wuhu!! Komt ze toch bijna thuis en nu definitief! ofja tot je afstuderen dan iig!!;)
    Heb zin in zondag!!:D geniet van je laatste daagjes daar!! en veel succes met het afscheid nemen!
    dikke kuss

  • 23 Januari 2013 - 20:03

    Fan:

    Geniet van je laatste dagen! zaterdag wordt het toch wel, dus aftellen heeft geen zin..
    Wie is die vriendin die je op komt zoeken in april? Leuk!
    En als t saaie horst niet bevalt, kun je nog altijd langs komen in het bruisende Utrecht!
    Hoewel, 9 tot 13 febr is Horst toch echt the place to be! Alaaf!
    Tot maandag.

    X

  • 24 Januari 2013 - 07:51

    Miek:

    Ha die Zita.
    Ja, aan alles komt een eind. Je komt wel op een goed moment thuis natuurlijk, zo net voor de carnaval!!! Kun je je nog even lekker laten gaan, maar dan begint het gewone leventje weer. Ik wens je nog een par mooie dagen daar en een goede reis naar huis. Succes met je bagage. En enne schonne carnaval...

    Dikke knuf van mij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zita

Actief sinds 28 Aug. 2012
Verslag gelezen: 685
Totaal aantal bezoekers 18029

Voorgaande reizen:

25 November 2013 - 25 Mei 2014

Work&Travel @Nieuw-Zeeland

26 September 2012 - 25 Januari 2013

Zita in Italy, Torino!

Landen bezocht: